Cum sa iti incepi propria afacere de curatenie a birourilor ?

Initierea unei afaceri de succes, de obicei, necesita identificarea anumitor nevoi si gasirea unei modalitati de a le umple. De multe ori, managerii de birou sau detinatorii de afaceri au nevoie de servicii de curatenie. Poti complementa aceasta nevoie prin initierea unei afaceri de curatenie birouri. Acest job necesita de obicei o investitie modesta la inceput, ce poate fi stabilizata pe parcurs, treptat. Cu toate ca s-ar putea sa incepi cu o afacere mica, o poti extinde in timp pentru a servi un numar mai mare de clienti si poate include mai multe echipe de muncitori.

Mai intai de toate, determina tipul de servicii pe care le vei oferi. Poti furniza servicii clasice de curatenie in Bucuresti a birourilor, cum ar fi aspirarea, spalatul, curatarea bailor si a suprafetelor acoperite de praf. Clientii iti pot cere, de asemenea, sa goliti cosurile de gunoi, sa spalati podelele, geamurile sau sa curatati covoarele.

Creeaza-ti un plan de afaceri care include serviciile pe care le oferi si detalii despre cum vei gasi noi clienti. Fa o lista cu costurile de pornire si cheltuielile de marketing. Din moment ce poate dura ceva timp pana cand firma de curatenie birouri sa castige un profit semnificativ, planifica modul in care intentionezi sa mentii firma deasupra concurentei si sa atragi clientii. Poti include, de asemenea, si obiective pentru extinderea afacerii.

Asigura-te ca afacerea ta functioneaza in mod legal. Poti contacta un departament pentru licentierea sau inregistrarea afacerilor pentru a afla cerintele necesare aplicarii. Daca deja ai facut acest lucru, ramane doar sa obtii o asigurare pentru afacere. De obicei, ai nevoie de o asigurare de raspundere pentru a acoperi orice dauna sau pierdere cauzata de afacerea ta.

Consumabilele si echipamentele sunt indispensabile pentru o firma de curatenie. Veti avea nevoie neaparat de aspirator, mop, matura si galeata cu storcator. Este posibil ca activitatea sa necesite si prezenta buretilor, a unor carpe de praf si diferite tipuri de detergenti si dezinfectanti. In cazul in care clientul doreste spalarea pardoselii sau a covoarelor, va trebui sa dispuneti si de un dispozitiv electric pentru curatarea acestora.

Stabileste preturi generale sau un tarif orar pentru serviciul de curatare birouri. Va trebui sa oferiti fiecarui potential client o estimare unica a costului necesar efectuarii serviciilor. Acest lucru se face, de cele mai multe ori, dupa verificarea spatiului si a dimensiunii acestora, a obiectelor de interior si a suprafetelor ce necesita curatare. Lasa potentialii clienti sa stie ca oferi servicii de curatenie birouri. Poti vizita cladiri de birouri si sa oferi managerilor informatii despre afacerea ta. Ati putea, de asemenea, sa trimiteti acestora reclame prin intermediul emailurilor sau sa publicati anunturi in anumite ziare. Aceasta miscare te va ajuta sa castigi vizibilitate. Chiar si crearea unui site web pentru afacerea de curatenie birouri poate atrage noi clienti, mai ales ca aspectul, continutul si modalitatea de promovare sunt la propria indemana.

Atunci cand incepeti initial o afacere de curatare birouri, puteti face mare parte din munca fara ajutor sau cu o alta persoana angajata. Pe masura ce afacerea creste, va fi nevoie de prezenta unei echipe de curatare.