Murdarirea brandurilor

In fiecare zi imi pun castile in urechi si plec a munca. Ce folosesc? Un iPod. Pentru mine Apple e o marca cu stil, o marca care radiaza simplitate si rafinament. E o marca sexi. iPodul ma face sa ma simt diferit. iPodul ma separa de plebe. Iar Enya, Enigma, Vangelis sau ce muzici savante ascult eu in fiecare dimineata imi distrag atentia de la prostia de pe strazi, de la mizeria Bucurestiului, de cozile de la fiecare semafor, de la cersetori …. de la JEG. Pentru ca eu am un iPod si ascult muzica misto.

Dar mai nou…. ca orice lucru la moda… iPodul a fost rapid adoptat de “ciumegii” de Romania. Am vazut deja 3 persoane care ascultau manele pe iPod. Blasfemie! Ce bataie de joc! Ce murdarire a frumusetii.

De ce nu sunt unii oameni capabili sa inteleaga ca anumite produse nu sunt pentru ei…. ca goliciunea spirituala si prostia nu se potivesc cu arta si frumuseata….. ca pur si simplu murdaresc un brand?