Ce se intampla de Black Friday

Vreau să-ţi comunic că toată “nebunia” s-a creat din cauza mea. În vinerea cu “Black Friday” s-a nimerit să fiu în faţa unui calculator care are Windows 98 pe el şi pe lângă faptul că v-a picat serverul de zeci de ori, îmi mai crăpa şi mie browser-ul. Aşadar, îmi doream foarte mult acel mouse wireless şi l-am sunat pe prietenul meu să-l rog să mi-l comande. M-a sunat în scurt timp după aceea să-mi spună că în loc de 39 de lei (preţul afişat pe pagina cu promoţii BF), valoarea totală a comenzii era de 97. Ne-am gândit că poate fi o regulă de contabilitate de-a voastră şi am lăsat-o aşa, cu condiţia că prietenul meu vă va suna pentru lămuriri. În cazul în care valoarea comenzii rămânea tot la 97 lei, aveam s-o refuzăm. Ceea ce s-a şi întâmplat.

Acum, dragă evoMAG, probabil  că te întrebi de ce facem aşa tam-tam pentru un amărât de mouse. Din poziţia de clienţi, e dreptul nostru. Cu atât mai mult că aţi ales să aveţi o atitudine greşită faţă de noi.

1. Eu sunt client. Pe mine nu mă interesează problemele voastre tehnice ale siteului. Dacă în dreptul unui produs scrie 39 lei, păi 39 să fie! Nu 97!

2. Dacă vi se termină stocul exact când eu ies să plătesc, anunţă-mă în timp ce fac comanda că/de ce nu mai pot beneficia de promoţie.

3. Dacă la sfârşit am început comanda unui produs de 39 lei, iar la final ajung să plătesc unul de 97 lei, anunţă-mă cu surle şi trâmbiţe că NU MAI BENEFICIEZ DE PROMOŢIE (şi nu mă împinge să-ţi caut scuze, că deh, reguli de la contabilitate).

4. “Din pacate acest produs este EOL si nu mai poate fi achizitionat caci finalizam comanda si ajustam pretul din start.” – deci, să înţeleg ce? Voi oricum nu anunţaţi clientul de modificarea preţului unui produs. Ceea ce e foarte greşit, nu? Ar trebui să vă aşteptaţi la astfel de neînţelegeri şi să aduceţi argumente pertinente.

5. Mă repet, am sesizat modificarea preţului, aşadar, nu-i frumos să-i spui unui client că a fost neatent. Nici să-i ceri să “gândească logic” pentru că tu ai nişte minusuri în administrarea produselor de pe site.

6. Din nou, eu sunt client. Sunt programator, femeie de serviciu, inginer sau şofer pe tir – nu te priveşte meseria mea. Iar logica mea e cea a cumpărătorului, care ia produsul de pe raft, merge cu el la casierie şi plăteşte atât cât scria în dreptul lui.

Şi-n final, de ce am ales să îţi dedic acest post? Pentru că argumentele aduse de reprezentanţii tăi sunt nesusţinute şi lipsite de profesionalism. Probleme tehnice poate avea orice site de comerţ online, dar în momentul în care există situaţii mai delicate, aş fi preferat să abordaţi altfel problema sau pur şi simplu să vă abţineţi de la comentarii. Şi sunt sigură că nu suntem singurii care am păţit asta în ziua cu “Black Friday”.